Vagt til Nørhalne Cup
08-05-2024 16:00 til 12-05-2024 12:00
Beskrivelse af opgaven:
Opgaven består i at være vagt i 8 timers skift. Som vagt skal man primært gå runder for at sikre ro og orden. Sørge for mindre rengøring mens arrangementet finder sted så som at rense indendørs toiletter og forsyne nyt toiletpapir. Under nattevagterne skal man gå runder og hvor der skal udfyldes standardpapirer.
Deltagerne ankommer onsdag kl.17, er ude til kamp mellem kl. 9-17 hver dag og tager hjem enden lørdag aften eller søndag morgen kl.10.
Efter deltagerne er taget hjem skal vi også stå for at gøre rent.
Kompensering:
Som vagt vil der være forsyninger af vand, sodavand og kaffe i vagtrummet. Mad hentes i Lidl, hvor kvitteringen gemmes som udlæg der sendes til kredsen.
Kredsen får desuden 13.000 kr. i betaling for dette arbejde, hvilket vil gå til aktiviteter og kredsens videre udvikling.
Følgende vagter skal besættes:
- Onsdag d.8/5 kl. 16.00 - 00.00: (Tage billeder af lokalerne som deltagerne skal overnatte i, før de ankommer. Vise dem hen til deres lokaler når de ankommer kl.17)
- Torsdag d.9/5 kl. 00.00 - 08.00: (Holde vagt, gå natterunder.)
- Torsdag d.9/5 kl. 08.00 - 16.00: Låse lokaler af når deltagerne tager afsted og låse dem op igen når de kommer tilbage.)
- Torsdag d.9/5 kl. 16.00 - 00.00
- Fredag d.10/5 kl. 00.00 - 08.00
- Fredag d. 10/5 kl. 08.00 - 16.00
- Fredag d. 10/5 kl. 16.00 - 00.00
- Lørdag d. 11/5 kl. 00.00 - 08.00
- Lørdag d. 11/5 kl. 08.00 - 16.00
- Lørdag d. 11/5 kl. 16.00 - 00.00
- Søndag d. 12/5 kl. 00.00 - 08.00
- Søndag d. 12/5 kl. 08.00 - 12.00: (Rengøring og oprydning. Afsluttende aflåsning efter deltagerne er taget hjem.)
Kontakter til Nørhalne Cup
FDF leder: Anne Mette 22 38 83 73
Nørhalne Cub Manager: Martin Frandsen
22 49 11 04